Mind Matters

De kunst van beïnvloeding Het beheersen van de kunst van het beïnvloeden is een sleutel tot goed leiderschap. Er is geen eenduidig recept voor beïnvloeding. Goede leiders stemmen hun beïnvloedingstactieken af op de situatie om de doelen, meningen, houdingen en uiteindelijk het gedrag van mensen te veranderen. Het is van essentieel belang om een situatie […]

Dilemma

  Dilemma De hedendaagse organisaties erkennen het feit dat leiderschap een gedeelde verantwoordelijkheid is. Het beperkt zich niet tot de muren van een bestuurskamer, maar manifesteert zich in alle divisies van de onderneming. En vergis je niet! Slechts weinigen zijn natuurlijk geboren leiders. Toch is er goed nieuws: Er is een manier om het volledige […]

Over TXchange

  TXchange is een bedrijf binnen de Thales Group met meer dan tien jaar ervaring in het ontwikkelen van wetenschappelijk onderbouwde simulatiegames voor publieke en private organisaties. We zijn overtuigd van het vermogen van game-based simulaties om mensen te helpen zich verder te ontwikkelen en te bouwen aan betere organisaties. Onze gamemodules bieden uw werknemers […]

TXchange opens office in ‘the Garden’

TXchange opens their offices in ‘the Garden’; a new facility on the High Tech Systems Park (HTSP) in Hengelo, Twente, Netherlands. Starting point in the development of ‘the Garden’ building are meeting, inspiration en innovation to stimulate innovative businesses, growth and knowledge exchange. Take a virtual tour in ‘the Garden’ on www.gebouw-n.nl TXchange new address: […]

Front Page

  TXCHANGE We bieden speelse en realistische programma’s voor game-based learning. Ontdek onze gamemodules waarmee werknemers op betrokken, effectieve en efficiënte wijze hun leiderschapskwaliteiten kunnen ontwikkelen.

POST-DOC GAME BASED LEARNING: ONLINE, UNOBTRUSIVE ASSESSMENT OF COMPETENCY.

POST-DOC GAME BASED LEARNING: ONLINE, UNOBTRUSIVE ASSESSMENT OF COMPETENCY.   FUNCTIEOMSCHRIJVING Games can be effective tools for learning as measured by independent tests. The assessment of knowledge and competency/skill can, however, also directly take place on the basis of the game performance itself. This use of game performance as indicator of student proficiency is regarded […]

SimFish – Innovative interdisciplinary learning in fisheries and aquaculture

Key-words: active learning; games; blended learning; ICT enhanced education; interdisciplinarity; problem-based learning; research-based education; role-playing games; simulations; student-centered teaching and learning; quintuple helix of innovation. Creative solutions to the increasingly complex problems of the world require the intersection of diverse expertise, thus, interdisciplinarity has become a major topic in academic and policy oriented discourse on knowledge […]